I dag d. 26.02.24 vil der pga. sygdom være lidt færre tider hos os. 

D. 01.02.24 skifter klinikken navn til Familielægerne på Toppen. 

Samme dag er vi alle sammen flyttet på 6. sal, samme adresse Vesterbrogade 121. 

Vi har samtidig fået ny hjemmeside familielægernepåtoppen. 

 

Alt samlet et sted

Har du en smartphone er der udarbejdet en ny app "Min Læge", som vi anbefaler du downloader. Det er gratis. Her kan du skrive mail og læse vores svar, bestille medicin, se hvilke aktive recepter du har på apoteket, bestille tider, se vaccinationsstatus m.v.

Bestil tid online

På Patientportalen kan du IKKE bestille tid hos os i klinikken da vi kører konceptet tid samme dag.
Husk at Patientportalen ikke er til akut behov for kontakt til klinikken.
I disse tilfælde skal du ringe til os i telefontiden.

Send enkle spørgsmål til din læge

Patientportalen kan benyttes til spørgsmål, som ikke haster. Patientportalen er en sikker måde at kommunikere med lægen på, og kan benyttes på alle tider af døgnet.

Anmod om fornyelse af dine recepter

På Patientportalen kan du også bestille receptfornyelse.

Du kan logge ind med MitID.

Patientportalen

 

Guide til at login på patientportalen.
Vejledning til patientportalen login - PDF

Guide til at logge ind via Sundhed.dk
Guide Sundhed.dk

 

Hyppigt stillede spørgsmål - og svar:

  • 1. Kan jeg stadig bruge mit gamle login? Nej. Du skal oprette dig i vores nye system.

  • 2. Hvordan opretter jeg mig? Klik på et af de tre ovenstående links (du vil blive oprettet i alle tre, når du har oprettet dig et enkelt sted). Vælg "opret en bruger". Skriv "Læge Annette Houmand” under "søg efter klinik" og vælg øverste mulighed. Udfyld skemaet, og så er du oprettet. Der sendes en bekræftelsesmail med et aktiveringslink. Du kan herefter logge ind med knappen "log ind med adgangskode".

  • 3. Hvordan logger jeg mig ind, når jeg er oprettet? Du kan logge ind ved at trykke på "log ind via sundhed.dk" med dit NEM-ID. Ved "log ind med adgangskode", skal du skrive dit CPR og den adgangskode, som du selv valgte da du oprettede dig. Når du har skrevet den, skal du indtaste den kode du tilsendt på mail indenfor typisk et halvt minut (kan gå op til 10 minutter)..

  • 4. Kan jeg se mine bookede tider?. Hvis du har glemt, hvornår du har tid, kan du logge ind i aftalebogen.dk og se under "mine tider"

  • 5. Jeg ønsker at forny min medicin online, men jeg kan ikke se min medicin, når jeg logger ind på receptfornyelse.dk / emailkonsultation.dk - hvad gør jeg? Første gang du bestiller medicin online, skal du selv indtaste den medicin, du ønsker recept på. Log in som og tryk på "receptfornyelse". Vælg læge. Tryk "tilføj ny medicin". Indtaster navn og anden info på din medicin. Sæt kryds i "ønsker du at gemme ordinationen til senere bestillinger?". (Det betyder, at du fremover lettere kan forny recepter). Tryk "tilføj recept". Hvis du vil forny flere præparater: tryk på "tilføj ny medicin" - hvis ikke tryk på "næste" og "send receptfornyelse". Du har nu sendt en medicinbestilling, og vi vil skrive tilbage til dig, når recepten er fornyet. Næste gang du har brug for samme medicin, slipper du for at oprette på ny.